Kamis, 12 November 2015

UTI Rawatan Utama - Mengapa Baking Soda Mungkin Tidak Benar-benar menjadi pilihan terbaik

UTI Rawatan Utama - Mengapa Baking Soda Mungkin Tidak Benar-benar menjadi pilihan terbaik

Ya saya tahu. Semua orang mencadangkan baking soda sebagai rumah rawatan UTI terutama untuk melegakan gejala-gejala saluran kencing. Adakah ini benar-benar pilihan yang terbaik? Saya faham bahawa ia mungkin mempunyai beberapa kesan melegakan gejala tetapi itu bukan segala-galanya. Baca dan mengetahui mengapa anda boleh membuat diri anda lebih teruk.

Bakteria boleh benar-benar suka baking soda

Kebanyakan bakteria berguna hidup dalam persekitaran asid. Sebagai perkara fakta, sebahagian besar daripada keperluan saluran kencing kekal sedikit asid untuk kekal sihat. Contoh lain adalah saluran faraj wanita. Ia perlu mengekalkan persekitaran asid kuman buruk tidak menyebabkan masalah. Usus besar adalah cara yang sama dan juga kulit. Baking soda adalah bahan yang meneutralkan asid. Salah satu cara yang boleh digunakan untuk menentukan jika anda mempunyai jangkitan saluran kencing adalah dengan memeriksa PH atau keasidan air kencing. Jika air kencing adalah alkali maka ada kemungkinan jangkitan yang hadir. Baking soda menjadikan alkali air kencing dan dalam beberapa kes boleh memburukkan lagi jangkitan kencing.

Herba adalah lebih berkesan sebagai Rawatan Utama UTI

Ubat-ubat herba telah dikenali selama beberapa dekad mungkin berabad-abad untuk menjadi benar-benar berkesan sebagai rawatan UTI Home. Mereka mempunyai keupayaan pembersihan saluran kencing dan juga membunuh banyak kuman dalam air kencing yang menyebabkan jangkitan pundi kencing. Mereka juga sangat cepat dalam melegakan gejala-gejala jangkitan saluran kencing. Saya benar-benar mengesyorkan bahawa semua orang belajar penggunaan yang betul herba sebagai rawatan di rumah UTI bukannya menggunakan sesuatu yang hanya memberikan kelegaan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar