Kamis, 12 November 2015

Ketiak Berpeluh Masalah dan Penyelesaian Asli Yang Membawa Perubahan

Ketiak Berpeluh Masalah dan Penyelesaian Asli Yang Membawa Perubahan

Setiap orang mempunyai masalah berpeluh ketiak ke satu darjah atau yang lain. Malangnya, ramai orang seperti saya dan lain-lain yang saya kenali mempunyai masalah ketiak berpeluh yang jauh daripada biasa dan cukup banyak dikategorikan sebagai peluh berlebihan atau hiperhidrosis.

Ketiak berpeluh berlebihan boleh membuat isu-isu serius dalam hidup anda terutamanya dengan hanya perkara-perkara mudah seperti pihak, fungsi keluarga, parti, mesyuarat dengan orang lain atau terutama pada tarikh. Jika anda mengalami masalah ketiak berpeluh berlebihan, anda benar-benar mempunyai pilihan untuk mengambil perkara-perkara ke dalam tangan anda sendiri.

Pernahkah anda cuba rawatan rumah yang terbukti dan berkesan? Terdapat banyak ada anda tahu. Penghidap hiperhidrosis paling hanya tidak tahu di mana untuk melihat kebanyakan masa.Jika yang anda seperti kebanyakan kita anda sedang mencari cara-kurangnya invasif semula jadi untuk menghentikan peluh berlebihan anda dengan cepat dan selamat yang boleh.

Pertama, ia adalah penting untuk memahami mengapa anda mempunyai berlebihan masalah ketiak berpeluh untuk memulakan berbanding dengan orang lain.

Seperti mana-mana masalah, hiperhidrosis adalah yang terbaik diperbaiki apabila anda mula memahami masalah dan bagaimana berleluasa ia benar-benar adalah di population.As umum yang saya nyatakan di atas, hiperhidrosis adalah nama klinikal untuk peluh berlebihan dan ia boleh berlaku dalam beberapa cara. Berpeluh ketiak berlebihan hanya salah satu daripada banyak types.It boleh memberi kesan kepada muka, kaki, tangan, ketiak atau badan anda secara keseluruhan.

Bagi sesetengah orang mereka mengalami keadaan berpeluh mereka pada awal kehidupan dan yang lain tidak sehingga lewat dua puluhan atau thirties.The sekolah biasa pemikiran daripada penubuhan perubatan adalah bahawa hiperhidrosis dicipta oleh kecacatan pada sistem saraf pusat. Ia akan menjadi bertambah buruk apabila seseorang yang terdedah kepada ia masuk ke dalam keadaan yang membuat kebanyakan orang saraf yang hanya satu tindak balas ke atas berlaku pada pesakit yang.

Jika anda mendapati diri anda jatuh ke dalam kategori ini dengan masalah ketiak berpeluh, anda mungkin boleh untuk mencari kelegaan besar dengan antiperspirant peluh berlebihan mudah dan terdapat beberapa daripada mereka di pasaran yang boleh memberi bantuan.

Adakah ini akan mengambilnya sepenuhnya?

Ia mungkin atau tidak bergantung kepada keadaan tertentu anda, tetapi ada perkara-perkara lain yang boleh anda lakukan untuk menambah antiperspirant seperti:

Anda boleh mandi dua kali sehari pada waktu pagi dan malam memohon antiperspirant setiap kali. Anda akan mahu memakai baju longgar pemasangan bahan ringan. Pastikan anda tidak mengambil kafein dan mengelakkan makanan pedas atau berempah yang akan meningkatkan metabolisme anda secara sukarela. Semua ini adalah panduan praktikal dan pencetus yang berbeza memberi kesan kepada setiap orang berbeza.

Adakah terdapat langkah-langkah yang lebih serius yang boleh diambil jika anda cenderung? Ada yang kita akan menyentuh, tetapi ujilah mudah pada remedi rumah pertama dengan segala cara. Langkah-langkah lain termasuk:

Memakai pad peluh ketiak seperti yang saya lakukan apabila saya memakai pakaian pakaian. Anda boleh mendapatkan suntikan botox yang bekerja untuk 3-6 bulan bagi kebanyakan orang. Ada rawatan topikal preskripsi boleh didapati termasuk antiperspirants preskripsi. Akhir sekali dan sebagai pilihan terakhir anda boleh bertanya mengenai pembedahan untuk keadaan anda yang amat invasif sejauh yang saya tahu.

Seperti mana-mana masalah dalam kehidupan, bermula dengan penyelesaian yang paling mudah dan bekerja cara anda untuk yang paling sukar, rumit atau mahal. Berpeluh ketiak berlebihan adalah satu keadaan di mana remedi rumah semula jadi benar-benar boleh pergi jauh untuk membuat masalah peluh berlebihan anda boleh diuruskan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar