Kamis, 12 November 2015

Pembuangan Mole Asli

Pembuangan Mole Asli

Jika anda mempunyai tahi lalat di tempat yang janggal yang tidak selesa kepada anda, atau jika terdapat tahi lalat di wajah anda yang kelihatan tidak menarik kepada anda, anda pasti akan mencari cara-cara untuk membuang tahi lalat kulit anda.

Terdapat pelbagai pilihan yang ada untuk membuang tahi lalat kulit seperti pembedahan, pembedahan krio dan rawatan laser. Walau bagaimanapun seperti yang terdapat risiko dan kemungkinan parut akibat daripada ini kaedah penyingkiran tahi lalat kulit, ramai orang lebih suka menggunakan yang perlahan, tetapi berkesan kaedah penyingkiran tahi lalat semulajadi untuk membuang tahi lalat mereka.

Penyingkiran tahi lalat semula jadi lambat membuang tahi lalat; namun mereka adalah pilihan yang jauh lebih baik daripada menghabiskan sejumlah besar wang membeli mahal lebih produk kaunter penyingkiran tahi lalat dan menjalani pembedahan.

Berikut adalah beberapa pilihan semula jadi penyingkiran tahi lalat anda perlu membuang tahi lalat menggunakan produk seharian dijumpai di dalam rumah dan di dapur anda.

1. semula jadi pilihan penyingkiran tahi lalat amat berkesan terletak dalam menggunakan jus bawang pada tahi lalat untuk beberapa minggu. Ini perlu dilakukan sekurang-kurangnya sekali sehari untuk beberapa minggu sebelum anda mencari tahi lalat hilang.

2. Anda juga boleh cuba memegang sekeping potong bawang putih pada tahi lalat anda untuk beberapa minit setiap hari.

3. jus epal masam, jus lemon atau jus betik hijau apabila digunakan untuk tahi lalat anda tiga kali sehari untuk minggu pokok akan membuat tahi lalat anda kelihatan kurang ketara dalam tempoh masa yang.

4. Buat pes buah peha tanah dan ekstrak lemon, dan memohon kepada tahi lalat setiap hari sehingga anda mencari tahi lalat kepudaran.

5. Anda juga boleh cuba memohon pes minyak kastor dan baking soda pada tahi lalat semalaman, dan mencuci off pada keesokan harinya. Ini boleh diulangi untuk seminggu atau lebih untuk mencari hasil yang hebat.

6. Potong akar beberapa dandelion dan sapu akarnya pada tahi lalat anda sehingga ia dilindungi oleh jus susu akar menghasilkan. Ini perlu diulangi setiap hari selama beberapa minggu di mana tahi lalat dapat layu.

7. Menggunakan cuka epal cider pada tahi lalat untuk kira-kira 10 hingga 15 minit setiap hari akan membawa kepada pudar
tahi lalat masa ke masa.

8. Cuba menggunakan sepotong kentang dan mendapatkan di tempat menggunakan pembalut pelekat untuk beberapa hari. Anda akan mendapati tahi lalat membubarkan dengan perpecahan kentang. Walaupun menghancurkan aspirin dan menambah setitik air untuk menjadikannya pes boleh digunakan pada tahi lalat untuk membantu membuat ia hilang. Ini perlu ditutup dengan band-aid, dan keseluruhan proses yang berulang-ulang selama beberapa hari.

9. Anda juga boleh cuba merendam kain dalam baking soda dan kastor minyak, dan menggosok pada tahi lalat tiga atau empat kali sehari.

10. Meningkatkan pengambilan vitamin E anda atau hanya mengosongkan kandungan kapsul pada tahi lalat dan menyimpan ia dilindungi dengan pembalut untuk hari yang sedikit akan membantu membuang tahi lalat kulit dalam masa beberapa hari lagi.

Walau bagaimanapun jika anda mendapati bahawa tiada satu pun pilihan penyingkiran tahi lalat semula jadi adalah berkesan dalam membuang tahi lalat anda, anda boleh cuba salah satu krim penyingkiran yang terdapat di kedai ubat. Walaupun perlahan, krim ini akan membantu dalam mengeluarkan mereka dari masa ke semasa.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar