Kamis, 12 November 2015

Menyembuhkan Asli Menggunakan Hypnosis - Menyambung Mind Dengan Badan

Menyembuhkan Asli Menggunakan Hypnosis - Menyambung Mind Dengan Badan

Hypnosis hanya meletakkan ialah: bersantai pekat. Walaupun dalam keadaan yang mendalam tentang kelonggaran masalah atau keputusan tertentu boleh berfikir tentang dengan hasil tertentu dalam fikiran. Apabila hipnosis digunakan dalam perubatan semula jadi atau alternatif boleh membantu tubuh sembuh itu sendiri.

Perubatan Alternatif menggunakan herba dan produk semula jadi bersama-sama dengan hipnosis untuk membantu mempercepatkan proses penyembuhan. Banyak isu-isu kesihatan dirawat secara semula jadi dengan penggunaan hipnosis telah membantu mengubati orang sama sekali. Masalah kesihatan seperti tekanan, gangguan tidur, berat badan, dan masalah seksual semua telah berjaya dirawat secara semula jadi dengan hipnosis.

Terdapat satu tempat sebenar untuk hipnosis dalam perubatan semula jadi. Senarai masalah kesihatan sembuh atau dirawat dengan menggunakan hipnosis adalah panjang. Perubatan Alternatif bukan satu-satunya digunakan untuk hipnosis. Hypnosis juga digunakan oleh orang untuk berhenti merokok, akhir procrastination, pencapaian matlamat, dan menyembuhkan kebimbangan.

Hypnosis panduan kepada anda lalu minda sedar anda dan ke dalam minda bawah sedar anda. Fikiran bawah sedar tidak boleh menentukan perbezaan antara realiti atau imaginasi. Semasa di negeri ini fikiran, anda pengimejan diri anda mempunyai hasil yang anda mahu. Sebagai contoh jika anda mahu berhenti merokok anda akan bayangkan diri anda sebagai orang yang tidak merokok. Dari masa ke masa, jika tidak segera, minda bawah sedar menerima ini sebagai realiti membuat tingkah laku atau keputusan berlaku.

Terdapat dua jenis hipnosis, hipnosis dan hipnoterapi sendiri.

Hipnosis diri menggunakan teknik untuk berehat dan membimbing diri anda melalui imej apa yang anda mahu tukar. Dalam hipnoterapi terapi bertauliah panduan kepada anda melalui proses ini. Ramai orang memilih kedua-dua menggunakan sesi hipnosis prarakam pada CD, MP3, atau pada video DVD.

Teknik mudah untuk diri hypnotize diri menggunakan cadangan auto. Terdapat tiga bahagian cadangan auto.

Soal Auto. Di tempat yang tenang serius bercakap kepada diri sendiri dan bertanya kepada diri sendiri mengapa anda minum soda. Contohnya. Secara jujur ​​bertanya kepada diri sendiri apakah faedah, apakah kelemahan, dan mengapa anda mahu untuk berhenti.
Merangka cadangan. Tuliskan beberapa cadangan tentang mengapa anda tidak mahu minum soda. Menulis ini menggunakan anda bukan I. Sebagai contoh, anda boleh menulis sesuatu seperti: Anda tidak suka daun soda rasa dalam mulut anda, anda memilih untuk minum air sahaja, badan anda terasa buruk apabila anda minum soda. Cuba dan meletakkan tiga sebab dalam setiap ayat. Pengulangan membantu meyakinkan bawah sedar untuk membuat matlamat anda berlaku.
Cadangan Auto. Dalam langkah ini anda perlu menjadi yang sengaja dan tidak berbelah bahagi. Setiap pagi, petang, dan ulangi petang ini cadangan laksa dengan kuat. Apabila melakukan ini bercakap dengan suara yang terjamin. Cara terbaik untuk membaca cadangan ini adalah untuk mengubah bagaimana anda mengatakan mereka. Mengatakan mereka sebagai kenyataan, soalan, atau mengatakan mereka dengan cara ranggi bahawa anda tidak akan lakukan. Ini helah minda bawah sedar supaya menerima mereka sebagai fakta.
Adakah ini setiap hari dan dalam masa yang singkat anda akan mula melihat hasilnya. Anda boleh menggunakan teknik ini untuk sebarang masalah atau isu kesihatan anda ingin membetulkan untuk diri sendiri secara semula jadi. Terdapat banyak teknik hypnotizing diri yang lain anda boleh menggunakan dan banyak buku mengenai subjek ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar