Kamis, 12 November 2015

Ketiak Berpeluh berlebihan - boleh menenangkan saraf Hentikan Sweat

Ketiak Berpeluh berlebihan - boleh menenangkan saraf Hentikan Sweat

Berpeluh ketiak berlebihan adalah salah satu kejadian yang dahsyat saya tidak akan mahu pada musuh saya. Peluh berlebihan (biasanya dikenali sebagai Hiperhidrosis) yang dialami oleh 3 peratus daripada penduduk kita. Walaupun Hiperhidrosis '(berpeluh sedalam-dalamnya) sebab-sebab yang tidak diketahui dengan jelas lagi, (walaupun ia kini diiktiraf oleh (NORD) Negara Pertubuhan Rare Disease), ia boleh menjadi seret untuk sekurang-kurangnya.

Dan untuk membuat perkara lebih teruk lagi, terdapat satu kawasan yang seolah-olah jijik pesakit yang lebih dan itu adalah ketiak berpeluh. Peluh berlebihan di mana-mana kawasan badan boleh menghakis keyakinan seseorang dan memusnahkan gaya hidup mereka, tetapi sedalam-dalamnya berpeluh ketiak boleh menyebabkan bau yang tidak diingini juga. Harap sabar menunggu kerana anda boleh mengambil pengajaran kesihatan dengan pantas selain sebagai satu cara untuk menghentikan ketiak anda berpeluh selama-lamanya.

Sistem saraf autonomi dalaman kami

Menurut saintis perubatan peluh berlebihan dikawal oleh sistem saraf autonomik kami. Apakah fungsi sistem saraf autonomik kita? Juga nama yang memberitahu sebahagian daripada cerita. Sistem saraf autonomik, yang pada dasarnya bertanggungjawab untuk beberapa fungsi yang kita lakukan secara automatik; yang mana nama itu berasal dari. Anda mungkin bertanya, apakah semua ini mempunyai kaitan dengan ketiak berpeluh ... gembira anda bertanya!

Saya tahu ia sukar untuk mencerna hakikat bahawa anda mempunyai yang tidak diingini mundur mudah ini, dan lebih teruk lagi, kini anda berfikir bahawa saya meminta anda untuk membaca laporan buku mengenai sistem saraf autonomi ... Right ?! Saya akan terangkan proses ini begitu jelas dan ringkas yang berusia 6 tahun boleh memahaminya DAN ia hanya akan mengambil masa 1.03 saat rata.

Sistem saraf autonomik kami adalah sangat penting dalam dua keadaan: dalam keadaan kecemasan yang menyebabkan kita untuk melawan atau mengambil penerbangan. Dan keadaan bukan kecemasan membolehkan kita untuk berehat dan dihadam.

Hiperhidrosis berlaku secara automatik, tanpa amaran, kebenaran, atau penerimaan daripada pesakit itu. Ini adalah sebab untuk penjelasan panjang tentang sistem saraf autonomik. Seperti yang anda telah membaca, mencari penawar boleh bunyi putus asa, tetapi ia benar-benar tidak. Jadi apa penyelesaian yang boleh didapati?

Baca di bawah kerana kami memberikan beberapa butiran yang lebih lanjut:

Saya tahu anda pernah mendengar ramai orang bercakap tentang bersantai dan yoga semasa perbualan mengenai peluh berlebihan. Jika anda boleh belajar untuk berehat lagi, ia akan tanpa ragu-ragu, membantu anda untuk mengawal peluh berlebihan anda. Sekarang anda mempunyai idea yang lebih baik tentang mengapa pakar mengesyorkan yoga, senaman dan beberapa aktiviti lain yang akan membantu anda untuk bertenang. Jadi moral cerita ini adalah ... berehat dan menghapuskan ketiak berpeluh anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar