Kamis, 12 November 2015

Cina Qigong membolehkan anda sentiasa Amazing

Cina Qigong membolehkan anda sentiasa Amazing

Adakah anda tahu bagaimana menakjubkan badan anda? Sebelum saya mula mengamalkan Qigong Cina saya digunakan untuk berfikir bahawa tubuh manusia itu adalah bahagian lemah mudah pecah jentera.

Sekarang saya tahu yang berbeza. Mari kita hati sebagai satu contoh bagaimana tahan lasak badan. Bayangkan skala dari 100 kepada 100. menjadi kecergasan puncak, negeri terbaik yang anda boleh bayangkan dan 0 sudah mati!

Hati anda boleh mengambil begitu banyak hukuman yang walaupun dalam skala kami kesihatan ia dibawa turun kepada hanya 30 unit, anda tidak akan menunjukkan apa-apa tanda-tanda penyakit. Ya, anda tidak akan 'berada pada kesihatan puncak, tetapi hati anda dapat menerima hukuman yang banyak sebelum perkara mula pergi salah.

Badan anda benar-benar luar biasa.

Kadang-kadang apabila orang telah mengamalkan Qigong Cina untuk seketika, mereka tertanya-tanya mengapa mereka seolah-olah tidak akan mendapat apa-apa keputusan, sebab itu, dengan andaian anda benar-benar mengamalkan Qigong dan tidak Qigong bentuk adalah bahawa anda mungkin sudah dalam kesihatan yang baik-baik saja, tetapi - menggunakan contoh hati kami lagi - hati anda kini meningkat pada skala di 30-35, anda terus amalan anda dan hati anda memanjat sehingga 50 pada skala dan sebagainya.

Anda tidak benar-benar melihat apa-apa peningkatan yang besar tetapi anda merasakan bahawa anda 'rasa' yang lebih baik dan ketahanan anda untuk batuk, selsema dan pepijat bertambah, keupayaan anda untuk menguruskan hari untuk tekanan hari dan tekanan kenaikan kehidupan.

Saya mula mengamalkan qigong untuk menghilangkan asma. 6 bulan kemudian saya sudah bersedia untuk berhenti kerana saya tidak perasan peningkatan yang besar di dalamnya. Saya masih mengambil ubat sedut biru saya lebih kerap daripada yang saya suka.

Kemudian isteri saya datang kepada saya dan tiba-tiba berkata:

"Saya tidak tahu apa yang ia adalah kira-kira anda bayi, tetapi anda begitu banyak hanya lebih bagus untuk bersama dengan hari ini".

Saya tidak sedar sehingga dia berkata, bahawa saya tidak kehilangan separuh sabar saya sebanyak atau mendapat seperti tertekan dan bekerja oleh sesuatu.

Kadang-kadang qigong anda bekerja di bidang anda bahawa anda tidak tahu ada masalah dengan. Tetapi qi tahu, ia mempunyai kecerdasan semua itu sendiri. Dan apabila ditinggalkan sendirian untuk mendapatkan dengan ia, ia akan membantu anda untuk mendapatkan semula kesihatan penuh dan daya hidup - tetapi hanya jika anda membiarkan. Itulah sebabnya dalam aliran qi saya menasihati pelajar saya kepada: "mari pergi dan melakukan apa-apa". Lebih mudah berkata daripada dilakukan.

Saya mengingatkan mereka bahawa mereka tidak perlu berfikir tentang bagaimana untuk mencerna makanan mereka, atau tumbuh rambut mereka, atau ingat untuk bernafas apabila mereka pergi untuk tidur pada waktu malam. Tidak, badan anda mempunyai kecerdasan tersendiri. Kadang-kadang kita atau fikiran kita, yang adalah masalah kesihatan yang terbesar yang kita ada.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar