Kamis, 12 November 2015

The Antiperspirant Best Mungkin Tidak Hentikan kebasahan Atau Bau Tetapi Ini 3 Pemulihan Mei

The Antiperspirant Best Mungkin Tidak Hentikan kebasahan Atau Bau Tetapi Ini 3 Pemulihan Mei

Dengan harapan untuk mencari antiperspirant yang terbaik? Peluh berlebihan telah dikenali untuk membunuh impian, matlamat dan menyekat nyawa. Jadi, jika anda bimbang tentang kesan peluh, bagaimana untuk kekal kering, kerengsaan kulit, atau bau yang tidak diingini maklumat ini adalah untuk anda. Mungkin anda seperti ramai orang yang mencari antiperspirant yang terbaik, kerana sehenti penyelesaian kedai peluh mereka. Atau anda sedang mencari kerana apa yang anda sedang gunakan tidak menjaga anda kering. Atau antiperspirant semasa anda menjengkelkan palang pintu daripada ketiak anda. Salah seorang daripada kedua-dua senario adalah sama buruknya seperti yang lain. Mengapa? Kerana bagaimanapun anda melihatnya, ketiak berpeluh adalah suatu kacau ganggu. Selain bahawa kesan yang dihasilkan dari peluh yang berpanjangan, adalah lebih teruk lagi ... terutamanya kepada bil pakaian anda.

Mencari antiperspirant yang paling kuat atau produk yang paling berkesan adalah apa yang kebanyakan penghidap berharap, yang ingin dan berdoa untuk. Mujurlah, sejak NORD (organisasi kebangsaan gangguan jarang berlaku) telah mengiktiraf hiperhidrosis sebagai gangguan kulit, masyarakat perubatan telah bersungguh-sungguh mencari penawar. Walau bagaimanapun, sebelum itu doktor melihat peluh berlebihan menderita sebagai mempunyai penyakit psikosomatik. Walaupun, terdapat beribu-ribu mangsa cerucuk ke dalam pejabat doktor di seluruh dunia.

Berita baik adalah, terdapat lebih banyak pilihan yang ada hari ini, berbanding sebelum ini. Itu yang berkata, mencari tempat antiperspirant yang terbaik mungkin atau tidak mungkin menjadi penyelesaian yang lengkap, kerana lebih daripada 57% daripada penduduk dunia menggunakan antiperspirants dan aduan masih cerucuk. Jadi apa remedi cepat boleh didapati? Soalan yang baik ... Pertama membolehkan menganggap bahawa mengenal pasti antiperspirant yang paling kuat atau yang terbaik di pasaran, mungkin tidak jawapannya.

Baca di bawah seperti yang kita membincangkan beberapa remedi mudah:

Kain tidak berliang: memakai kain bukan berliang boleh merengsakan kulit. Bahan kelembapan memerangkap menyebabkan geseran yang merangsang kelenjar peluh.

Menggunakan over-the-counter antiperspirants: Jenama Yang terbaik dan paling berkesan untuk over-the counter antiperspirants mengandungi bahan yang dipanggil aluminium klorida. Salah satu faktor utama apabila menggunakan produk-produk ini; pastikan anda mengeringkan kulit anda sepenuhnya sebelum memohon. Jangan memohon selepas baru-baru bercukur ketiak anda. Gunakan dengan berhati-hati kerana produk-produk ini boleh menyebabkan kulit kering dan boleh menyebabkan ruam.

Membuang rambut ketiak: bulu ketiak yang terlalu banyak boleh menyebabkan anda berpeluh berlebihan. Jika anda lelaki, anda mungkin tidak mahu mencukur semua rambut anda dari bawah lengan anda. Walau bagaimanapun, anda boleh memotong rambut ketiak anda. Sebaliknya, wanita, ramai wanita inginkan kurang atau tiada bulu ketiak. Mengeluarkannya secara muktamad akan membuat ketiak anda lebih sejuk.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar