Kamis, 12 November 2015

Pelajaran Hidup Dari Ft Knox

Pelajaran Hidup Dari Ft Knox

Keluarga dan saya melawat anak saya di Latihan Tentera Asas di Fort Knox baru-baru ini. Selepas 40 tahun, ia adalah menarik untuk mendengar cerita-cerita tentang Latihan Asas. Walaupun tidak cukup sebagai yang digambarkan dalam filem "jalur" dengan Bill Murray dan John Candy, ia adalah lucu untuk mendengar kisah-kisah dan perbandingan dengan pengalaman saya sendiri lama dahulu. Dan ironinya, terdapat pengajaran di sana bahawa saya telah tidak dilihat sebelum ini.

Saya tahu bahawa Latihan Asas adalah berbeza untuk setiap cabang tentera. Tetapi masih, ia adalah sama. Tujuannya adalah untuk memaksa orang muda untuk meninggalkan keselesaan rahim remaja mereka dan menyerahkan diri kepada panggilan yang lebih tinggi. Anak saya memberitahu saya bahawa kerana saya hanya telah melalui 6 minggu dari Tentera Udara asas bahawa saya tidak benar-benar mengira. Tetapi, Ia heran bagaimana tepat saya apabila memberitahunya apa yang diharapkan apabila dia mendapat di sana.

Kita harus faham bahawa tugas tentera adalah peperangan, tulen dan mudah. Tentera adalah pertahanan kita terhadap serangan dari kuasa-kuasa yang akan berusaha untuk mendapat keuntungan daripada kematian kami. Setiap cabang tentera mempunyai pekerjaan dan setiap ahli cawangan yang mempunyai tugas khusus untuk misi itu. Matlamat utama, bagaimanapun, adalah untuk melindungi dan mempertahankan negara dan cara hidup kita. Oleh itu, sambil beberapa latihan khusus, banyak ia direka untuk tujuan peralihan orang muda menjadi ahli yang berdedikasi kuasa bersatu yang panggilan adalah untuk meletakkan misi sebelum lelaki itu.

Askar-askar muda semua mengeluh bahawa Kawad Sargent kelihatan seolah-olah gelisah dan bahawa walaupun kesalahan yang sedikit dengan hanya satu pasukan akan menyebabkan semua orang dalam platun untuk mempunyai untuk menggugurkan dan melakukan push up. Kadang-kadang, ia seolah-olah bahawa "gerudi Sargent" akan mengatakan bahawa mereka telah melakukan perarakan 20K apabila ia ternyata menjadi 26K. Kadang-kadang, ia seolah-olah bahawa tujuan Bor Sargent adalah untuk memandu mereka untuk "pecah". Malah, beberapa cuba untuk sengaja "mencuci keluar" tidak berjaya. Dan, Bor Sargent tidak akan memberitahu mereka bahawa mereka tidak boleh makan sesuatu di chow tetapi cepat untuk mengingatkan mereka tentang kesan perbuatan kurang bijaksana yang boleh ada di skor PT mereka.

Walaupun pas Hari Keluarga hanya untuk dua hari, ia seolah-olah seperti anak saya telah bosan sepanjang masa. Apabila saya bertanya kepadanya mengapa, beliau berkata "Saya digunakan untuk bangun pada jam 4 pagi, pergi sepanjang hari, perlu mengetahui apabila formasi yang berbeza telah dijadualkan, menjaga senjata saya dan juga mencuci pakaian. Saya tidak tahu apa yang perlu dilakukan dengan masa lapang ini. " Saya juga berlaku pada bagaimana tajam dia dan "teman pertempuran" beliau muncul. Apabila saya menyebut bahawa, beliau berkata dua perkara "gerudi Sargent" kagum di mana ada kerja berpasukan dan perhatian kepada perincian.

Saya telah menghabiskan banyak masa berfikir tentang beberapa orang-orang sembang sedikit kita telah dan makna yang mendalam mereka mempunyai untuk semua kehidupan kita. Kami mengambil banyak untuk diberikan pada hari ini, dari kesihatan kita untuk kebebasan kita. Dan banyak kali, keselesaan yang membuatkan kita terdedah kepada penyakit, penyakit, kelemahan dan serangan. Apa yang anak saya belajar ialah kita mampu jauh lebih daripada kita percaya bahawa kami berada. Dia belajar bahawa hidup ini adalah tidak menentu dan kekuatan, fleksibiliti dan keupayaan menyesuaikan diri dengan keadaan di tangan adalah penting bukan sahaja dalam berurusan dengan perkara yang dibincangkan tetapi hanya hidup. Salah satu pelajaran yang Chris belajar adalah bahawa kehidupan adalah tetap dan sentiasa berubah. Anda mesti bersedia pada masa notis itu, sama ada ia menyedarkan pada jam 4 pagi untuk pergi pada 15 batu rakyat jelata mac atau menjawab satu soalan mengenai UCMJ.

Badan kita adalah hampir sama. Kita semua mempunyai peribadi kita sendiri "gerudi Sargent" sentiasa menolak, sentiasa menyediakan kita untuk menjadi yang terbaik kita boleh dan yang paling mungkin, bersedia untuk mengendalikan apa-apa keadaan yang mungkin kita hadapi. Kami ahli tulang memanggil Bor dalaman Sargent "Bawaan Intelligence" kerana ia tahu apa yang perlu dilakukan, bila dan bagaimana. Ia pergi apabila kita berfikir kita tidak boleh. Jika anda akan mendengar dan taat Bor dalaman anda Sargent, anda akan menjadi lebih kuat, lebih keras dan lebih berupaya untuk mengendalikan apa sahaja yang membawa hidup cara anda. Hidup itu boleh dianggap sebagai anda bekerja ke arah kebaikan yang lebih besar untuk diri sendiri dan semua di sekeliling anda.

Badan anda memahami konsep "kerja berpasukan dan perhatian yang terperinci". Jika anda hanya akan memahami bahawa Bor Sargent adalah rakan anda dan pelindung anda, anda akan menjadi seorang askar yang hebat dalam hidup dan dalam perang menentang kelemahan, penyakit dan kelemahan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar