Kamis, 12 November 2015

Tag Kulit

Tag Kulit

Tags kulit adalah sejenis pertumbuhan kulit yang dikaitkan dengan badan dengan tangkai yang pendek. Tags kulit biasanya terdapat di leher, ketiak dan pangkal paha. Tag kecil dalam pertumbuhan saiz, lembut dan daging berwarna yang meluas di luar dari kulit anda. Biasanya mereka tidak memudaratkan. Mereka biasanya ditemui pada kelopak mata berhampiran mata. Tag yang sangat biasa di kalangan rakyat yang berumur enam puluh tahun ke atas. Mereka didapati kebanyakannya di kalangan wanita berbanding lelaki. Mereka adalah gelap dalam warna dan saiz adalah antara 1millimetre hingga 5 sentimeter.

Mereka biasanya terdapat di dalam lipatan kulit. Peluang untuk tag adalah lebih dalam orang yang gemuk dan orang yang mengalami penyakit kencing manis. Mereka biasanya terdapat dalam kulit berkedut atau kawasan badan dilipat. Mengeluarkan tag ini juga mungkin mempunyai beberapa kesan negatif. Kaedah pemotongan menghapuskan tag kulit mungkin agak menyakitkan dan anda juga mungkin merasa tidak selesa dan mungkin ia boleh meninggalkan parut. Berulang tags kulit merupakan tempat kejadian dijangka. Tetapi kebanyakan kaedah menghapuskan tag tidak dapat mencegah itu. Rawatan untuk tag mungkin mengambil sedikit masa katakan dari beberapa hari untuk bulan sebelum kamu melihat apa-apa keputusan.

Tags kulit kerap terjadi di kawasan yang panas dan lembap seperti groins, ketiak, di bawah dada dan juga berhampiran leher. Mereka mempunyai kecenderungan untuk menjadi besar dalam saiz sebagai pas masa dan mudah untuk menghapuskan dengan bantuan gunting atau dengan pembekuan mereka di luar. Kaedah pembedahan menghapuskan tag kulit yang amat berkesan dan pada masa yang sama ia juga sangat mahal. Terdapat juga beberapa penyelesaian alternatif untuk membuang tag termasuk laser penyingkiran atau pembekuan tag. Anda juga boleh menyingkirkan mereka sendiri.

Cara yang biasa untuk menghapuskan ini adalah untuk mengikat sehelai benang gigi atau benang berhampiran pangkal tag memotong bekalan darah. Anda mempunyai dua pilihan yang ada sama ada untuk memotong tag kira dengan gunting pembedahan atau menunggu sehingga ia jatuh dengan sendirinya. Anda juga boleh menggunakan serum untuk penyingkiran tag kerana ia menggunakan hanya bahan-bahan semulajadi yang berfungsi dalam harmoni dengan badan anda dan mereka tidak meninggalkan parut selepas rawatan. Anda boleh dengan mudah memohon serum untuk tag kulit dan hanya tunggu sehingga ia jatuh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar