Kamis, 12 November 2015

Lampu Garam, Pantai dan Baths

Lampu Garam, Pantai dan Baths

Satu hari yang buruk di pantai adalah lebih baik daripada hari yang baik di tempat kerja.

Itu adalah pemikiran yang berjalan melalui fikiran saya kerana air mata bergolek ke bawah mata saya, kemudian berehat di bibir saya. Saya tidak dapat membantu tetapi notis rasa masin yang ringan dan untuk segera saya tidak memikirkan kesakitan, sakit yang tidak dapat dinafikan tulang yang patah.

Saya berlari ke gelombang bergegas, naluri, rasa seolah-olah saya perlu mencelup tangan saya di dalam air garam laut. Air itu sejuk dan tindakan ombak pantai bekerja seperti spa, menenangkan jari bengkak. Saya tidak ingat kesakitan itu pernah setelah rasa apabila dikelilingi oleh keindahan itu.

Saya memandang ke arah adik saya, dan memberikan dia mata jahat. 'Anda patah jari saya'! 'Anda patah jari saya'! Dia memandang saya cemas dan mengambil pembelaannya, 'ia bukan salah saya, anda tidak boleh menangkap' katanya. Kemarahan saya meningkat dengan sakit berdenyut, saya menjawab sesuatu sepanjang garis 'Baiklah, saya tidak Ricky Williams kembali; anda tidak sepatutnya dibuang bola yang seperti Dan Marino '!

Anda mungkin berfikir saya berkaitan cerita dari zaman kanak-kanak saya tetapi, saya tidak.

Ini hanya berlaku beberapa minggu yang lalu ketika kita menyambut hari lahir berturut-turut kami, kedua-dua kami sekarang dalam empat puluhan kami!

Sama seperti umpan lautan, beberapa perkara yang tidak pernah berubah.

Semua hidup saya, saya telah mempunyai berkat yang tinggal berhampiran pantai. Selalunya saya telah mengambil ia untuk diberikan, kerana saya biarkan bulan berlalu tanpa begitu banyak sebagai satu lawatan pendek. Mengetahui bahawa masa depan saya di sana, sebaik sahaja saya meletakkan kaki yang terdedah saya di atas pasir pantai yang hangat, dan mengambil dalam persekitaran saya, saya akan berfikir ...

Yang perlu saya lakukan ini lebih kerap.

Semua nampaknya betul-betul halus di pantai, seperti segala-galanya akan menjadi baik-baik saja.
Walaupun hari saudaraku menumpaskan jari saya dengan lulus bola sepak warp-kelajuan.
Sekarang, jangan salah faham saya, saya berada dalam kesakitan dan saya tidak menikmati kesakitan tetapi, saya sebenarnya memang mempunyai pemikiran bahawa saya tidak akan mahu mana-mana tempat lain semasa pengalaman menyakitkan.
Entah bagaimana, ia tidak kelihatan begitu buruk.

Satu hari di pantai dianggap oleh banyak untuk menjadi salah satu terapi yang paling menyeronokkan dan bermanfaat yang ada. Bagi saya, ia adalah benar di sana dengan urutan terapeutik atau mandi minyak panas yang memanjakan.

Seperti yang saya dipelihara jari saya kembali kepada kesihatan, saya mendapati diri saya menghadapi batasan kecil tetapi mengecewakan dan hasilnya, saya beralih kepada pembacaan saya.

Saya baru sahaja selesai membaca sebuah buku mengenai Himalayan Salt Lampu Kristal dan sains di belakang mereka.

Saya belajar dari 'Feng Shui' kebolehan semula jadi mereka dan bagaimana sihat aliran malar mereka yang kuat ion negatif boleh.
Lampu ini indah elegan walaupun melibatkan Kromoterapi (terapi warna) dengan menyediakan menenangkan warna jingga lembut apabila dinyalakan, seperti yang dilakukan matahari terbenam.

Tetapi yang paling penting, saya mendapat tahu bahawa, seperti ion negatif tenaga dikeluarkan dalam persekitaran semula jadi gunung, air terjun, dan pantai, ion negatif yang dipancarkan oleh lampu ini meningkatkan aliran oksigen ke otak, membantu untuk mengurangkan kemurungan, melegakan tekanan, dan meningkatkan tenaga siang hari.

Beberapa minggu ke peringkat penyembuhan, saya rasa sedikit 'turun' dan kerinduan untuk hari pantai. Tetapi, saya tahu bahawa saya akan menjadi lebih baik hanya merawat diri saya untuk hari memanjakan sebaliknya.

Saya memilih mandi minyak panas.

Diperkuat dengan pengetahuan baru saya, dan gatal-gatal untuk meletakkan ia untuk ujian, saya termasuk lampu garam baru saya sebagai sebahagian daripada ritual mandi adat saya;
air suam, minyak wangi penting, mati mineral laut garam mandi, dan muzik lembut bermain di tanah belakang.

Aaahh ... ada saya, tenggelam dalam air mandi wangi yang hangat sambil menikmati masuk tenaga penting lampu garam ionik saya. Saya merasakan ketegangan dalam badan saya serta-merta membakar, kerana saya dilonggarkan dalam cahaya oren lembut lampu.

Apa changer mood yang menakjubkan!

Saya boleh mengatakan saya tidak terlepas pantai di semua, kerana saya mendapati diri saya berfikir ...

Yang perlu saya lakukan ini lebih kerap.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar