Kamis, 12 November 2015

2 Cara Of Merawat Thrush Dalam Tekak Dalam Dewasa!

2 Cara Of Merawat Thrush Dalam Tekak Dalam Dewasa!

Apabila seriawan merebak ke tekak itu apabila makhluk penderitaan sebenar. Ia tidak cukup bahawa lidah anda membakar dan gatal-gatal, kini ia juga pedih untuk ditelan. Menyediakan ubat kumur semulajadi buatan sendiri adalah satu-satunya cara untuk merawat seriawan di tekak, kerana ia adalah satu-satunya cara untuk mencapai seriawan. Aku akan memberikan anda beberapa resipi yang benar-benar bekerja dan boleh dengan mudah disediakan walaupun sekarang!

Air yang sangat masin adalah salah satu ubat kumur diketahui bahawa bekerja besar untuk seriawan di tekak. Tiada apa yang rumit - membubarkan sedikit garam di dalam air sehingga ia sangat masin dan kemudian berkumur ia. Anda boleh melakukannya 4 kali sehari selama 3 minit. Garam akan kering bakteria Candida dan membunuhnya dengan cara ini!

Satu lagi pencuci mulut boleh disediakan daripada minyak pokok teh. Ia dijual di setiap farmasi supaya itu tidak ada masalah untuk mendapatkannya. Tambah beberapa titik ke dalam segelas air dan pencuci mulut anda sudah bersedia. Anda perlu menggunakannya 2-3 kali sehari. Ia telah terbukti bahawa minyak pokok teh mempunyai anti-kulat dan ciri-ciri antibakteria untuk melawan Candida jayanya.

Jadi di sini anda mempunyai 2 kumur semula jadi anda boleh gunakan untuk merawat seriawan di tekak anda! Saya mahu anda tahu satu perkara lagi - anda perlu mengelakkan gula-gula dan juga gula. Ia adalah makanan untuk Candida dan jika anda mahu untuk menyembuhkannya anda perlu mengelakkan gula sebanyak mungkin. Daripada memberi makan, biarkan ia kebuluran!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar