Kamis, 12 November 2015

Penyelesaian semula jadi untuk Asid Reflux - Alternatif kepada Omeprazole dan Prilosec

Penyelesaian semula jadi untuk Asid Reflux - Alternatif kepada Omeprazole dan Prilosec

Mencari alternatif untuk mengambil di kaunter ubat refluks asid? Terdapat banyak pilihan.

Saya cadangkan penyembuhan perut anda terlebih dahulu dan kemudian menggunakan Apple Cider Cuka dicampur dengan jus sepotong lemon dalam segelas air untuk merangsang asid perut. Menghirup sebelum makan.

Berikut adalah beberapa cadangan untuk menyembuhkan refluks asid:

Langkah 1: Sihat Perut Anda

Elakkan makanan pedas, tomato, kopi dan gandum. Makanan ini biasanya menyebabkan refluks asid.
Pertimbangkan mengambil suplemen yang melegakan lapisan perut.
Kompleks Repair gastrik oleh biogenesis Nutraseutikal mengandungi pelbagai herba dan nutrien yang direka untuk melegakan dan menyembuhkan lapisan perut.
Ini adalah kapsul tetapi saya mengesyorkan mengunyah kapsul dan kemudian menelan. Rasa adalah baik supaya tidak kebimbangan.
Kompleks Repair gastrik berfungsi lebih baik apabila kapsul dikunyah dan kemudian ditelan.
Pertimbangkan mengunyah 2 kapsul Kompleks Repair gastrik dengan makanan atau selepas atau bila-bila masa anda mempunyai gejala refluks asid.
G.I. Comfort oleh pengkapsulan tulen boleh digunakan selain daripada Kompleks Repair gastrik.
Ini mengandungi nutrien yang menenangkan tambahan yang direka untuk menyembuhkan lapisan perut jengkel.
Pertimbangkan mengambil 1 sudu dan meletakkan dalam 1 cawan air. Biarkan ia rendam selama beberapa minit, kemudian menghirup. Ia akan menjadi agar-agar sedikit tetapi ini adalah bagaimana ia menyembuhkan perut anda. Rasanya yang agak baik.
Jangan bimbang bahawa ia adalah satu formula pediatrik. Ia adalah perkara yang kuat untuk orang dewasa.
Jika asid perut adalah rendah untuk beberapa waktu, mungkin ada bakteria yang perlu dihapuskan. Bakteria ini dipanggil Helicobacter pylori.

Helicobacter pylori terus berlaku di dalam perut dengan pH yang lebih tinggi dan mula menghakis lapisan perut.
PH yang lebih tinggi dalam perut disebabkan oleh antasid dan tekanan. Memandangkan bahawa anda telah di antasid untuk beberapa waktu, anda mungkin mempunyai Helicobacter pylori.
Ujian untuk Helicobacter pylori tidak begitu tepat. Jika anda ingin menguji untuk itu, terdapat beberapa pilihan. Mencari WebMD untuk "Helicobacter pylori ujian"
Saya tidak mencadangkan Triple Terapi antibiotik untuk merawat Helicobacter pylori. Saya percaya bahawa probiotik dan Manuka madu boleh membunuh dengan berkesan.
Ini hakisan lapisan perut oleh Helicobacter pylori menyebabkan ulser dan terbakar. Oleh itu, ia mungkin tidak refluks asid di semua tetapi sebaliknya ulser disebabkan oleh Helicobacter pylori.
Jika ini adalah kes itu, gejala refluks asid boleh berlaku pada bila-bila masa - bukan sahaja selepas makan atau antara waktu makan.
Saya sangat mengesyorkan mencuba cadangan saya datang di bawah untuk mempunyai resolusi yang lebih lengkap.
Manuka Honey telah ditunjukkan dalam kajian untuk menghapuskan Helicobactor pylori:

Kesimpulan dari negeri-negeri penyelidikan:

"Penilaian kepekatan perencatan minimum dengan kemasukan Manuka madu dalam agar menunjukkan bahawa kesemua tujuh pencilan (Helicobacter pylori) diuji mempunyai pertumbuhan yang boleh dilihat dalam tempoh pengeraman 72 h dihalang sepenuhnya dengan kehadiran 5% (v / v) ( manuka) madu. "
Saccharomyces boulardii dikaji untuk mengurangkan gejala refluks asid yang berkaitan dengan Helicobacter pylori

Saccharomyces boulardii digabungkan dengan bakteria tambahan bermanfaat juga sokongan dalam membantu membasmi Helicobacter pylori
Kajian terbaru menunjukkan bagaimana Saccharomyces boulardii dan Lactobacillus kuat digabungkan dengan Inulin memberi faedah kepada mereka yang mengalami Helicobacter pylori.
Titik utama negeri-negeri penyelidikan: "Berdasarkan kepada keputusan mereka, penulis mencadangkan S. boulardii dengan inulin mungkin pilihan yang berguna untuk campur tangan dengan H. pylori penjajahan pada kanak-kanak asimptomatik tidak memerlukan terapi pembasmian atau mereka yang tidak dapat dirawat dengan antibiotik. "
Mempertimbangkan untuk mengambil satu sudu teh ProBiota 12 Powder pada masa makan malam untuk 1 bulan. Hanya satu botol tidak diperlukan. ProBiota 12 Powder mengandungi jumlah yang tinggi bakteria bermanfaat dikaji bersama-sama dengan Inulin yang diperlukan.
Pertimbangkan mengambil 2 kapsul Saccharomyces boulardii pada masa makan malam sehingga botol itu hilang. Satu botol akan berlangsung satu bulan. S. boulardii juga terdapat di Goods HealthE.
Langkah 2: Mengukuhkan sfinkter di antara perut dan esofagus

Jika sfinkter di antara perut dan esofagus tidak menutup dengan baik, asid boleh melarikan diri dari perut dan membakar esofagus.

Terdapat garam sel, Calc Fluor 6x, yang digunakan untuk menguatkan tisu penghubung. Ini boleh membantu mengurangkan rasa ketulan di tekak dan menguatkan sfinkter.

Pertimbangkan untuk menambah 25 biji Calc Fluor 6x untuk satu liter air yang ditapis. Minum sepanjang hari.
Adakah ini untuk beberapa bulan untuk menambah kekurangan garam ini.
Langkah 3: Meningkatkan Asid Perut

Bertentangan dengan apa yang kebanyakan orang berfikir, punca yang paling biasa refluks asid atau GERD adalah asid perut rendah.

Seperti yang anda menyembuhkan perut anda dengan Kompleks Repair Gastrik, ProBiota 12 Powder, madu Manuka dan mungkin Calc Fluor 6x, mula mengambil Apple Cider Cuka dengan jus dari sepotong lemon dalam 1/2 gelas air 10 minit sebelum makan.

Tambah 1 sudu teh Apple Cider Cuka
Tambah jus dari baji lemon atau sebahagian daripada limau
1/2 cawan air
Menghirup perlahan-lahan
Apabila anda merasa kehangatan sedikit di dalam perut anda atau pembakaran sedikit, berhenti minum campuran.
Mula makan makanan anda.
Adalah seperti yang selesa kerana anda boleh sambil makan makan.

Sistem saraf parasimpatetik meningkatkan asid perut.
Tekanan berkurangan asid perut
Pencernaan makanan memerlukan pengeluaran asid perut.
Jika anda tidak mahu untuk menyediakan makanan tambahan anda sendiri untuk meningkatkan asid perut, mempertimbangkan untuk mengambil 1 kapsul PanZyme oleh biogenesis sebelum makan besar.

Kesimpulannya, makanan tambahan utama yang anda harus mempertimbangkan untuk meningkatkan gejala refluks asid adalah:

Kompleks Repair Gastrik: Chew 2 biji dengan setiap hidangan atau selepas makan atau apabila gejala refluks asid berlaku. Mengambil masa yang diperlukan.
G.I. Comfort boleh digunakan selain daripada Kompleks Repair gastrik. Ambil 1 sudu dengan makanan atau apabila gejala refluks asid berlaku. Mengambil masa yang diperlukan.
ProBiota 12 Powder: Ambil 1/2 sudu teh pada waktu makan malam selama sebulan. Hentikan selepas satu botol.
Saccharomyces boulardii: Ambil 2 kapsul pada waktu makan malam selama sebulan. Hentikan penggunaan selepas satu botol.
Manuka Madu: Ambil 1 sudu besar antara waktu makan, ideal dengan perut kosong. Mengambil masa yang diperlukan.
Kerak Fluor 6x garam sel: Ambil jika anda percaya sfinkter perut tidak begitu ketat seperti yang diharapkan. Menambah 25 tablet untuk 1 liter air dan minum ditapis sepanjang hari.
PanZyme: Ambil 1 kapsul pada waktu makan jika anda tidak mahu menggunakan epal cider cuka dan lemon minuman jus sebelum makan.
Perubahan gaya hidup untuk memperbaiki gejala refluks asid:

Hadkan pengambilan kopi, teh dan minuman berasid lain. Ia berbunyi seperti yang anda lakukan kerja yang baik ini.
Minum air atau jus sayur-sayuran apabila tidak makan. Ini akan menyimpan semula kandungan cecair perut anda dan boleh mengurangkan gejala refluks asid.
Perubahan diet untuk meningkatkan gejala refluks asid:

Hadkan pengambilan makanan seperti produk tenusu, makanan pedas, gandum dan makanan yang dikenali lain yang merengsakan perut atau menyebabkan gejala refluks asid.
Dengan perubahan di atas dalam suplemen dan gaya hidup / perubahan diet, anda akan melihat peningkatan yang ketara, mungkin dalam satu minggu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar