Kamis, 12 November 2015

Bagaimana Anda Hentikan Berpeluh Sebagai semula jadi yang mungkin Dengan Regimen Itu Kerja?

Bagaimana Anda Hentikan Berpeluh Sebagai semula jadi yang mungkin Dengan Regimen Itu Kerja?

Jadi hanya bagaimana anda berhenti berpeluh berlebihan? Adakah anda tahu ia adalah syarat sah dipanggil hiperhidrosis? Juga ia dan jika anda seperti saya, anda mahu penyelesaian yang bekerja. Begitulah pencarian saya bermula. Oleh kerana kita peduli bagaimana kita melihat atau menampilkan diri kepada orang lain, belajar bagaimana untuk berhenti berpeluh bagi mereka yang mengalami hiperhidrosis menjadi dan semua pekerjaan yang memakan. Sekurang-kurangnya saya tahu ia adalah untuk saya. Masalah saya ialah berpeluh ketiak berlebihan dan ia mungkin jenis yang paling teruk kerana ia boleh dilihat dan sering berbau pada akhir hari itu juga. Dalam melakukan penyelidikan saya, saya belajar apa yang anda boleh lakukan untuk menghentikan peluh berlebihan dengan berkesan. Kadang-kadang penyelesaian yang terbaik dan juga penyelesaian yang paling semula jadi dan mudah.

Sebelum belajar apa yang saya tahu tentang bagaimana untuk berhenti berpeluh saya memastikan saya mendapat ke dalam sedikit keadaan tertekan yang mungkin untuk mengurangkan keadaan hiperhidrosis saya. Itu urusan halus masalah saya benar-benar tidak berkesan dan mewujudkan udara tingkah laku di pihak saya. Itu bukan apa yang saya benar-benar diperlukan untuk menghentikan berpeluh. Rakyat tertanya-tanya mengapa saya tidak pergi kepada pihak, keluar dengan geng kerja atau mengapa saya benci ke begitu banyak. Saya menjadi cukup suka memencilkan diri.

The permainan lama literal salutan lubang berpeluh saya dengan anti-perspirant adalah jenaka, walaupun saya berakhir mendapat anti-perspirant preskripsi yang bekerja dengan baik. Walaupun ia adalah berkesan untuk sebahagian daripada hari itu, ia benar-benar yang usang tee-shirt saya selepas beberapa minggu bahawa walaupun basuh tidak boleh keluar.

Saya telah mendapatkan talian dan mendapati bahawa suntikan Botox telah biasa digunakan dengan beberapa kejayaan. Malah seorang kawan saya berkata ia adalah satu-satunya perkara yang bekerja untuk dia, tetapi saya tidak suka jarum dan benci menyuntik apa-apa ke badan saya. Kos adalah daripada bajet saya dan anda perlu untuk mendapatkan mereka setiap 3-6 bulan. Apa, saya akan berbuat demikian untuk sepanjang hidup saya? Tidak akan berlaku!

Saya mendapat talian untuk melakukan lebih banyak penyelidikan ke dalam hiperhidrosis daripada orang lain yang telah menderita untuk mencari penyelesaian peluh berlebihan semula jadi yang saya boleh menguruskan dari rumah jika ia adalah mungkin. Saya mendapat tahu pada saya sendiri bahawa kopi yang saya minum itu sangat menyumbang kepada peluh berlebihan saya kerana ia meningkatkan kadar metabolik berehat anda. Saya potong sepenuhnya.

Saya mula menggunakan baking soda sebagai ubat semula jadi. Saya memohon baking soda ke lubang saya selepas mengambil mandi, biarkan ia menyerap masuk dan kemudian dicuci off. Ini bekerja menghairankan juga untuk memulakan pagi. Kemudian saya akan memohon antiperspirant saya dan ia membuat perbezaan yang mengejutkan. Hasilnya adalah bahawa saya adalah lebih kering untuk lebih lama dari waktu pagi sehingga petang. Saya akan mengakui bahawa jika saya memakai pakaian pakaian, saya akan memakai pad peluh ketiak hanya kerana saya tidak mahu menghabiskan banyak wang pada baju pakaian, tetapi sebagai keadaan saya bertambah baik, ini benar-benar tidak diperlukan lagi.

Apa yang saya perlukan ialah sistem. Saya tahu beberapa komponen yang bekerja untuk saya dan pertolongan. Aku jika ini membuat perbezaan harus ada maklumat lanjut dan tips untuk didapati dan saya adalah betul. Akhir sekali, saya menemui satu rutin yang mengajar saya bagaimana untuk berhenti berpeluh kira-kira sebagai semula jadi yang mungkin yang benar-benar bekerja untuk saya dan saya mampu untuk melaksanakan langkah demi langkah. Ia mengambil sedikit masa dan disiplin, tetapi ia bekerja besar dan ia adalah betul-betul apa yang saya cari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar