Kamis, 12 November 2015

Bagaimana Tumbuh Lebih Tinggi Sememangnya - Tiada Pembedahan Terlibat!

Bagaimana Tumbuh Lebih Tinggi Sememangnya - Tiada Pembedahan Terlibat!

Ia pergi tanpa mengatakan bahawa anda adalah lebih tinggi dalam masyarakat, lebih berjaya, anda umumnya. Ini adalah fakta yang telah terbukti masa dan masa lagi. Malangnya, ada sesetengah daripada kita yang hanya tidak tumbuh setinggi seperti yang kita ingin. Lebih buruk lagi, kita adalah lebih pendek daripada orang lain. Ini menjadikan anda tertakluk kepada mengusik dan terlepas pandang sengaja untuk kenaikan pangkat atau untuk mendapat diupah. Jangan putus asa, ada sesuatu yang boleh anda lakukan dan saya akan menerangkan kepada anda bagaimana untuk mengembangkan secara semula jadi - walaupun anda melepasi umur yang sedang membesar.

Untuk pergi semula jadi tentang meningkatkan ketinggian anda, anda akan mahu untuk memulakan bersenam regimen yang memberi tumpuan kepada regangan bahagian-bahagian badan anda. Ketika melakukan senaman ini, anda mahu untuk memegang jawatan tersebut selama mungkin. Ini akan membolehkan badan anda untuk meregangkan dan menyimpan sebahagian daripada jarak diregangkan anda dicapai.

Yang saya nyatakan dalam tajuk tiada pembedahan yang terlibat. Ini mungkin memuncak minat anda dan ingin tahu lebih lanjut mengenai pembedahan. Hakikatnya, pembedahan ini bekerja dengan memecahkan tulang anda, sambil menambah ada jarak antara mereka, membiarkan mereka sembuh dan kemudian mengulangi prosedur. Ini akan bekerja tetapi ia adalah sangat mahal dan sangat SANGAT pedih.

Terdapat alternatif lain yang lebih baik dan ini termasuk hormon pertumbuhan manusia. Lihat, apabila anda mencapai umur tertentu, hormon pertumbuhan manusia berhenti yang dihasilkan oleh badan anda. Jadi, anda pada dasarnya berhenti membesar. Anda boleh mengambil hormon pertumbuhan manusia untuk mempunyai badan anda yang semakin meningkat lagi. Sering kali, mereka datang dalam bentuk suntikan.

Walau bagaimanapun, anda tidak perlu berbuat demikian untuk mendapatkan hormon pertumbuhan manusia. Anda hanya perlu mengikuti diet khas yang akan membolehkan badan anda untuk menghasilkan hormon ini, secara semula jadi. Ini bukan diet yang ketat seperti diet penurunan berat badan. Jadi, anda akan dapat dengan mudah mengikutinya dan mencapai matlamat anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar