Kamis, 12 November 2015

Jenis-jenis Bantal Orthopedic untuk Menggunakan untuk Sokongan Terbaik dan Keselesaan

Jenis-jenis Bantal Orthopedic untuk Menggunakan untuk Sokongan Terbaik dan Keselesaan

Pad ortopedik datang dalam pelbagai bentuk, bentuk dan saiz. Di bawah ini kita memberikan anda satu sinopsis ringkas mengenai orang-orang yang ada dan apa kegunaan terbaik mereka berada.

Bantal kontur, juga dikenali sebagai bantal serviks mempunyai reka bentuk yang melengkung yang bertujuan untuk menyesuaikan diri dengan bentuk semula jadi dan kelengkungan leher dan kepala. Ini adalah yang paling sering digunakan semasa tidur untuk membantu mereka yang tidur di atas belakang atau bahagian tekanan melegakan mereka, sakit, dan untuk menjaga kepala anda dalam penjajaran semula jadi. Bentuk pad ini juga membuka saluran pernafasan anda dan boleh membantu dengan berdengkur, apnea tidur, dan sebagainya.

Ortopedik Bantal leher adalah jenis yang paling biasa. Ini mempunyai reka bentuk "U" atau jenis kuda dan sering digunakan di pejabat atau kereta kerana mereka adalah mudah mudah alih kerana saiz kecil mereka. Sambil duduk atas ini akan memberikan sokongan untuk leher anda yang akan mengurangkan ketegangan leher dan bahu.

Baji - sebagai negeri nama, ini adalah bantal berbentuk baji yang slopped. Apabila anda meletakkan di atas ini mereka meletakkan badan dalam kedudukan tegak atau pepenjuru ke bawah bergantung kepada jika anda sedang menghadap ke hadapan atau ke belakang pada pad. Walaupun terdapat banyak kegunaan untuk pad ini, yang paling biasa adalah bagi pelepasan dari GERD atau gejala refluks asid ketika tidur.

Sokongan Lumbar - ini adalah bertujuan untuk mengisi ruang kekosongan di rantau ini belakang sambil berbaring. Mereka sedikit melengkung dalam bentuk dan memenuhi kontur dan cerun di rantau belakang atau lumbar anda yang lebih rendah. Ada yang pelbagai guna dan juga boleh digunakan di belakang leher atau di bawah lutut, walaupun mereka agak lebih tegas daripada kebanyakan jenis yang lain. Sebab mereka lebih sengit adalah untuk menyediakan satu asas yang kukuh untuk menjaga belakang anda dalam jajaran sempurna sepanjang malam.

Lutut - ini adalah salah satu daripada bantal yang paling unik berbentuk anda akan dapati. Mereka yang paling sering datang dalam bentuk jam pasir dan bertujuan untuk diletakkan di antara kaki anda. Apabila digunakan dengan betul, mereka meningkatkan postur badan anda rendah dan kaki untuk meningkatkan peredaran dan postur.

Badan - Seperti namanya, bantal badan adalah bertujuan untuk menyokong keseluruhan panjang badan. Mereka biasanya sedikit melengkung dan "buaian" atau memeluk panjang badan anda. Ia bertujuan untuk memberikan pelbagai sokongan dan keselesaan ketika tidur dan sangat berguna untuk tidur sebelah yang tidak dapat mencari cocok dengan pilihan lain.

Selain pilihan bantal ortopedik yang disenaraikan di atas pilihan lain termasuk mengemas katil, katil, pad katil dan bantal anda, dan lain-lain

Tidak ada komentar:

Posting Komentar