Kamis, 12 November 2015

Skin tag Rawatan

Skin tag Rawatan

Tidak ada sebab fakta perubatan untuk mempunyai tag kulit dihapuskan sehingga tingkah laku mereka adalah tidak normal, misalnya tumbuh atau mengubah warna atau bentuk dengan tiba-tiba. Ini boleh menjadi tanda bahawa pertumbuhan tidak baik hati dan akan menjamin biopsi. Sebaliknya kebanyakan orang sentiasa ingat dengan tag untuk satu sebab atau yang lain. Pakaian yang boleh gosokkan pada mereka dan menyebabkan kesakitan dan kerengsaan, barang kemas boleh menangkap mereka atau ia boleh membuat sukar bagi seseorang individu untuk mencukur tanpa menyebabkan nama samaran. Sesetengah orang tidak selesa dengan status mereka, terutama apabila mereka membesar dalam kelompok seluruh kelopak mata atau leher.

Ia adalah dinasihatkan untuk menjaga kawasan tag sangat bersih. Bit sedikit dan keping serpihan tahi perlu kebersihan kerana ia boleh membawa kepada beberapa jangkitan bakteria. Jika anda mengalami kerengsaan atau gatal-gatal di bahagian dubur, jangan lengah dan lari ke pembekal perkhidmatan kesihatan profesional anda untuk memastikan dan mengambil nasihat untuk rawatan yang betul. Cara semula jadi untuk menghapuskan tag adalah yang terbaik dan sangat berkesan kerana ia tidak mempunyai kesan sampingan dan juga boleh dilakukan di keselesaan rumah anda.

Banyak perkara yang diperlukan untuk merawat tag kulit sedia ada di rumah. Program ini adalah dijamin untuk menghapuskan, ketuat, tahi lalat dan tags kulit atau pengguna yang akan mendapatkan kembali wang mereka. Untuk menghilangkan tag, anda boleh memotong tag kulit. Jangan cuba di rumah dan ia adalah lebih baik jika rawatan itu dilakukan oleh beberapa menyembuhkan penjagaan profesional pembekal. Dalam anda mahu melakukan rawatan di rumah sendiri. Kemudian memastikan bahawa gunting atau pisau anda menggunakan mesti dibersihkan. Pilihan yang baik adalah penggunting kuku.

Perkara utama adalah untuk memotong tag dari akarnya. Kerana ia agak menyakitkan dan jika anda membuat kebas kawasan itu, sebelum melakukan rawatan dengan dia bantuan ais, sakit itu akan menjadi membosankan. Beberapa pendarahan juga mungkin akibat tetapi hanya untuk tempoh yang singkat dan berhenti dengan sendirinya. Nitrogen cecair juga boleh membantu dalam kulit penyingkiran tag dan kemudian membuang kulit mati selepas tisu benar-benar rosak. Cara yang terkenal menghapuskan tag kulit adalah untuk memahami tag kulit dengan forsep dan memotong asas menggunakan gunting.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar