Kamis, 12 November 2015

Adakah Tenaga Skalar Loket Real Atau Adakah Mereka palsu - Ini akan mengejutkan anda!

Adakah Tenaga Skalar Loket Real Atau Adakah Mereka palsu - Ini akan mengejutkan anda!

Jadi, anda mahu tahu adalah Tenaga Skalar Loket Real atau mereka palsu? Rasa anda memerlukan keterangan atau bukti kerana anda menjaga mendengar orang mengatakan mereka palsu atau tidak mungkin dapat melakukan apa yang orang katakan? Jika demikian maka saya mahu anda tanya diri anda soalan-soalan ini. Anda lakukan di sini maklumat ini? Apakah bukti mereka bahawa mereka tidak bekerja? Adakah mereka pernah digunakan satu diri mereka sendiri dan cuba keluar? Apa yang di dalamnya untuk mereka di mundur mengkreditkan ia? Terdapat banyak orang-orang yang skeptis daripada segala-galanya yang di luar pemahaman mereka, Loket Kuantum berlaku untuk jatuh ke dalam kategori ini untuk jenis orang.

Perlu diingat bahawa walaupun orang yang sama yang mendakwa Loket Tenaga Skalar adalah palsu penipuan bahawa orang yang menjual mereka adalah penipu dan juga orang yang sama yang berfikir Reiki dan penyembuhan tenaga adalah karut palsu dan apa-apa yang sains kini tidak dapat memahami secara automatik sampah atau plasebo . Berita baik ialah anda tidak perlu untuk mendengar orang-orang ini, anda tidak perlu mendengar kepada-Ku, semua yang anda perlu mendengar tubuh anda dan bagaimana anda rasa apabila anda memakai satu kerana saya jamin anda akan merasa lebih baik dari itu, semua orang sentiasa tidak. Bolehkah sains membuktikan atau menjelaskannya dalam yang mudah untuk memahami istilah yang rasional, tidak! Adakah ia membuat ia palsu atau lancung, tidak sama sekali.

Ini membawa kepada satu lagi soalan, adakah anda membenarkan diri anda untuk hanya percaya kepada perkara yang orang lain boleh membuktikan atau sains yang menentukan sebagai kebenaran. Agama wujud sebagai sistem kepercayaan, namun saintis mendakwa itu semua bukan rasa. Adakah anda tahu sebanyak 90% daripada ahli-ahli sains atheis? Ini hanya menunjukkan anda hak off kelawar orang-orang ini tidak mempercayai apa-apa tetapi apa yang mereka dapat membuktikan melalui ujian buatan manusia mereka. Saya tidak membuat hujah untuk agama tetapi semata-mata apa-apa titik yang tidak dapat membuktikan melalui hujah mereka potongan atau ujian sama ada palsu atau plasebo, adakah anda tahu ini?

Simpan ini dalam fikiran pada setiap masa, orang-orang yang mengkritik apa yang mereka tidak faham akan terus sehingga akhir sangat mereka. Ia tidak bermakna anda perlu untuk menjalani kehidupan yang terputus dari kepercayaan dan kesan perkara-perkara yang tidak mempunyai penjelasan saintifik atau rasional kerana orang lain tidak percaya mengalami. Malah dalam hidup saya saya telah mendapati sebaliknya bahawa perkara-perkara yang membuat sedikitpun rasa di jalan sains mempunyai kesan-kesan yang paling mendalam dalam hidup saya.

Jadi apa yang saya mencadangkan anda lakukan adalah masa depan anda berhadapan dengan seseorang yang mengkritik Skalar Loket Tenaga memanggil mereka palsu atau penipuan tanpa sebarang hujah bunyi sebenar di samping ia tidak mungkin atau palsu, yang penipuan atau kesan plasebo. Saya mahu anda untuk bertanya kepada mereka tentang perkara-perkara lain seperti keupayaan badan untuk sembuh melalui tenaga atau reiki atau mana-mana konsep lain yang akan menentang kepercayaan saintifik dan melihat apa yang mereka katakan. Dijamin anda akan cepat sedar orang yang anda berurusan dengan tidak dibuka kepada apa-apa pun dan ia mempunyai kurang kaitan dengan Loket Kuantum dan lebih berkaitan dengan ketidakupayaan mereka sendiri untuk percaya kepada apa-apa yang menentang fikiran rasional, logik atau sains.

Maka sudah tentu kita ada orang-orang yang benar-benar bekerja dalam industri menjual Loket Quantum Scalar dan mereka mendakwa ada yang palsu! Mengapa mereka akan mengatakan perkataan yang demikian? Ia amat mudah sebenarnya, pemasaran yang dipanggil, jika mereka terus memberitahu kamu terhadap terdapat palsu di luar sana tetapi saya adalah nyata, apakah kemungkinan bahawa anda akan membeli dari mereka? Cukup tinggi saya bayangkan kan? Orang-orang ini akan terus membuat tuntutan palsu wujud di pasaran dan mereka akan datang dengan sistem atau cara-cara untuk cuba membuktikan bahawa palsu di luar sana, dan jujur ​​mungkin yang saya rasa tetapi saya tidak pernah mencari satu dan saya telah diuji beratus-ratus, kebanyakan yang telah dilabel palsu dan mereka sering sama kuat, kadang-kadang lebih kuat!

Sebenarnya saya telah benar-benar diuji beratus-ratus dan mereka sentiasa melakukan sesuatu, ada yang lebih kuat daripada yang lain, tetapi mana-mana yang diperbuat daripada bahan gunung berapi seramik berat yang sama dan saiz akan 99% daripada ujian masa yang identik satu sama lain. Ini telah menjadi pengalaman saya dalam menggunakan mereka, saya telah diuji yang mahal dan yang murah sama, ia adalah semua yang sama. Satu-satunya masa saya mendapati sesetengah orang sebagai lemah adalah orang-orang yang telah diperbuat daripada bahan selain daripada seramik gunung berapi.

Dengan semua yang berkata, jika seseorang itu cuba untuk menentukan sama Loket Tenaga Skalar adalah Real atau Fake apa yang anda akan katakan kepada mereka?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar