Kamis, 12 November 2015

Super Hidrat Baik Untuk Athletic Endurance - 3 Properties Of Terion Air

Super Hidrat Baik Untuk Athletic Endurance - 3 Properties Of Terion Air

Tidak kira apa sukan anda, anda tahu betapa pentingnya adalah untuk betul terhidrat. Anda tahu bagaimana ia memberi kesan kepada daya tahan olahraga anda apabila anda berada kering. Yang penting adalah untuk mencari satu perkara yang akan meningkatkan prestasi anda supaya anda boleh bersaing dan prestasi yang terbaik anda. Adakah anda ingin hidrat super supaya anda boleh mencapai kelebihan yang menang? Adakah anda ingin untuk pulih dengan cepat daripada aktiviti yang berat untuk bekerja di luar?

Air botol hadiah atau sukan manis minuman berasid ini tidak akan memberikan penghidratan yang anda perlukan untuk keluar melaksanakan pesaing anda. Walaupun anda tidak semestinya pesaing, minuman ini tidak akan membantu anda pulih daripada tekanan yang anda meletakkan pada badan anda semasa latihan atau bekerja di luar. Untuk mencapai kualiti tinggi daya tahan olahraga anda memerlukan badan cecair anda boleh menyerap, menggunakan dan membantu anda datang dari latihan anda berasa segar, tidak mengalir. Anda memerlukan bahan dengan sifat-sifat dan ciri-ciri yang membolehkan anda untuk hidrat super seperti apa-apa lagi boleh.

3 sifat-sifat air terion

Ia adalah alkali, seperti anda apabila anda dilahirkan. Selama bertahun-tahun memakan makanan yang berasid, udara yang tercemar, air tercemar dan makanan yang diproses dan minuman, badan anda telah mungkin menjadi tidak seimbang. Ini bermakna pH badan anda adalah lebih kepada soal berasid skala berbanding di sebelah alkali. Malah vegetarian yang ketat yang makan diet makanan yang mempunyai pH yang lebih tinggi, boleh mendapati diri mereka terlalu berasid. Dari masa ke masa, asid ini menyumbang kepada sakit kronik, artritis, osteoporosis, kencing manis, kanser dan pelbagai penyakit lain dan kesakitan. Dalam usaha untuk mengurangkan asid ini, ia adalah perlu untuk menghapuskan makanan dan minuman berasid atau memakan bahan yang boleh meneutralkan mereka. Air terion alkali adalah bahan itu. Ia bukan sahaja super-hidrat anda dan memberi anda yang menambah daya tahan atlit, ia membantu anda mencapai badan yang seimbang dan kesihatan yang lebih baik.

Ia adalah antioksidan. Anda mendapati antioksidan dalam buah-buahan segar dan sayur-sayuran. Walau bagaimanapun, melainkan jika anda sedang berkembang mereka di halaman belakang anda sendiri, anda tidak mungkin mendapat cukup daripada mereka. Bukan itu sahaja, jika anda tidak membeli organik, anda mungkin mendapat semua racun perosak dan racun rumpai yang memetabolismekan menjadi asid apabila anda makan mereka. Apabila badan anda tidak menerima cukup antioksidan, ia mula mengoksidakan. Apa yang bermakna bahawa ia bermula umur, merosot dan menetapkan sendiri untuk penyakit dan kesakitan. Contoh pengoksidaan perlahan adalah apabila berkarat paip atau epal bertukar perang. Api, sebagai contoh adalah hasil daripada pengoksidaan yang pesat. Ini berlaku disebabkan oleh molekul tidak stabil yang kekurangan elektron, menyebabkan kesan domino di mana molekul yang tidak stabil mencuri elektron daripada molekul lain. Dalam badan anda, proses ini dikenali sebagai radikal bebas.

Ia mempunyai kelompok molekul yang lebih kecil air. Ini adalah harta yang paling besar dan paling bermanfaat apabila ia datang kepada daya tahan olahraga yang lebih besar. Ini adalah harta yang membolehkan anda super menghidratkan badan anda seperti tiada bahan lain di bumi. Lain-lain jenis air adalah pentagon dalam bentuk dan lebih besar. Air terion adalah heksagon dalam bentuk dan jauh lebih kecil dari segi saiz. Adakah ini bermakna bahawa badan anda mampu menyerap lebih cepat dan lebih cekap. Anda mampu untuk mencapai penghidratan pada tahap sel. Apabila anda mempunyai satu bahan yang mempunyai keupayaan ini penghidratan banyak, anda juga boleh menyahtoksik lebih berkesan. Bayangkan sel-sel anda mempunyai keupayaan untuk menyerap air seolah-olah mereka span dan kemudian dapat memerah semua toksin dan serpihan hanya sebagai mudah. Air biasa tidak akan melakukan ini untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar